Match

shena!
imorse hade vi match ,
det är en av slutspels matcherna.
vi kvalar om en plats i division 2.
vi ska spela 4 matcher tror jag,
alltså har vi 3 kvar eftersom vi spelade en idag.
idag mötte vi Järfälla blå.
vi vann med 40-14 eller något sådant.
jag spelade super dåligt enligt mig själv,
typ i vägen och så :/
inte en av mina bättre matcher så att säga ;)
haha, tror det var för jag var så nervös :s
men en av spelarna lackade typ ur totalt och skrek åt domarn och svor och sa att det va foul,
och fusk och allt jag vet inte vad -.-
hon var väl den som gjorde mest i deras lag.
sen hon ba skrek rätt ut:" nej fan jag tänker inte spela, jag spelar inte! VAFAN SER NI INTE VAD DOM GÖR ELLER?"
då svarade hennes coach: "hållkäften sandra,"
thaha!
men ska upp och mysa nu ,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0