Test

Du heter: Donja
Smeknamn: Donny
Låt som när du är ledsen sörjer till? Fonky fresh- tänk alla gånger
Beroende av: Basket, Familjen.
Vad tror folk om dig? vet inte? typ kaxig har jag hört.
Stämmer det? nej, inte hur som helst. kan vara de när jag är sur eller så.
Vad får du oftast komplimanger för? att jag ofta är glad, smal(fast ne), ögon, mitt lockiga jobbiga hår.
Hur imponerar man på dig? man leker inte någon man inte är, man är bra på basket, schysst, ärlig och glad.
Brukar du skratta för dig själv? jaa, de är ju ingen skillnad ifall man är med någon eller inte, är de så kul så man skrattar kan man göra de närsomhelst.
Har du haft sex idag: aa duvet? nej
Hur svarar du i mobilen: hallå
Senaste personen du kysste: behöver inte ta upp det.
Du tillbringade natten med?: min säng? :o
Sov du ensam: neh, mina kuddaaaar! :D
Hur känner du dig nu: lite flummig och trött(blir flummig när jag är trött).
Vad saknar du: mina kompisar från basketen, de va ett tag sen :s
Hade du en bra kväll igår: neeh,
Favorit dryck på morgonen: färsk pressad apelsin juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar, vid nio(trött) helger, olika .
Är du blyg? nej, inte i vanliga fall. men ibland .
Sysslar du med någon sport: Basket 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ibland
Har du spytt offentligt: Neeh?
Är du nöjd med ditt liv: yess boxx!
Är du kär: vet inte
Vad gör du i morgon: två matcher.
Vad är det värsta du vet?: falska människor.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja 
Vad är det finaste du fått?: mitt liv och min familj <3
En speciell dag du minns: 31 Maj 1998. haha nej
När grät du senast: någon vecka sen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka till afrika och hjälpa hemlösa, fattiga och typ barnprostituerade. i wish
Vill du gifta dig: ifall jag hittar den såkallade rätta :s
Vill du ha barn: ja :D
Vad dricker du helst när du är törstig: vad som helst som är kallt, förutom julmust.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja, de har hänt
Biter du på naglarna: nej , men när jag är nervös på typ basket matcher eller så pillar jag bort mitt nagellack -.- sjukt irriterande, då måste jag måla om ;D
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0