Tvillingarna; Zoe & Xena

Tvillingarna:
är mina små systrar ,
och som ni antagligen fattar så är dom tvillingar!
sjukt söta, busiga och underbara!
och idag fyller dom 2 år! :D
pluttor!
nyss låg Zoe i respirator, då man inte visste hur de skulle bli...
dom var så små när dom kom till oss den 27e Februari 2009.
bara 40 cm, och vägde något över 1 kg.
kommer ihåg den dagen som om det vore igår!
när vi sprang i korridoren på sjukhuset,
när vi gick in i salen en och en och såg på våra Prinsessor.
den tiden var rätt hård för oss i familjen ,
för när dom äntligen fick komma hem efter ca. 1 månad dog våran katt.
hon blev överkörd.
kan berätta om henne i något annat inlägg.
men det var ju inte bara det!
Zoe & Xena behövde ju så mycket extra hjälp ,
dom hade ju slangar in genom näsan till magen , så vi matade dom genom slangen.
dom var små och jätte ömtåliga.
ingen av oss kunde nog föreställa sig hur det skulle bli när dom blev större.
nu kan dom gå.
dom pratar lite.
dom fattar typ allt vi säger och vi förstår ju vad dom menar när dom vill något.
våra prinsessor!
Xena pappas flicka,
och Busiga Zoe.
och båda älskar såklart mig!
haha skoja, men jag älskar dom <3
och jag bara älskar när jag gosar med dom , och dom sitter i min famn och lägger huvudet på min axel :)
pluuuutttisaaar!
gud vad jag älskar mina prinsessor,
och så är dom så oerhört söta när dom går brevid varandra och håller hand,
liksom vi är ett!
och igår när Lio spillde vatten på golvet,
innan jag ens hinner reagera har Zoe hämtat en handduk och börjat torka!
och igår när Xena precis kommit upp från badet(vi har en jacuzzi, som vi badar i varje kväll) och så sa jag
"vad ska göra med dig? äta upp dig kanske..!!"
till henne hon svarade :
"NEJ!" med din ljusa pipiga röst :D
så söööt!
från vänster: Xena, Zoe
dom röda små prickarna dom har är myggbett, bilden togs i Thailand 2010/2011
finaste bebisarnaaa <3
kram.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Så söta dom ee!:D <3

2011-02-28 @ 16:45:00
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0