Lördag

shasha !

Lördag idag.
egentligen hade jag dataförbud(hela helgen!) för att jag har varit inne på datan föööör mycket tydligen.
men jag "avtjänade" mitt straff genom att diska alla pizza plåtar som vi precis använt när vi gjorde hembakade pizzor till hela familjen (på 8 pers)
trevligt!
NOT?!

har typ aldrig diskat förut :s

men idag hade jag två matcher. vi vann båda!
spelade inge bra på den andra matchen ,
jag var ju liksom trött efter den första matchen så. :P
men den första gick bra :)
men måste bara säga att vi har världens bästa coach!:D
sen han tog över vårat lag (för drygt 1 och ett halv år sen)
har vi utvecklats jätte mycket! :)
och han är alltid glad, toppen braa.

men ska nog gå upp och kolla på barca matchen nu!


kram.




nästan hela vårat lag.
btw: IGGA MITT FACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0