Kungsberget

förlåt !!!
har inte kunnat blogga på typ 2-3 dagar nu!

men snälla förvänta er inte att jag kommer kunna lägga in typ 2 inlägg per dag, för det kan jag inte.
har träningar och matcher ungefär varje dag i veckan utom fredagar.

men iallafall!
nu ska jag strax sticka till skolan och möta resten av klassen för vi ska åka på skidresa till Kungsberget!
ska faktiskt bli jätte kul! :D
sitter just nu med mitt jätterosa underställ och min storasysters jättestora ishockey tröja.
känner mig så vacker asså!
inte.

mamma åkte till macken(våran)
vid typ tio/ halv elva igår för att hämta frukost till mig som jag ska ha på bussen.
och chips! :D
haha intresting?
men ska sticka nu!
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0