Kungsberget

shasha :)

idag har jag som sagt varit på kungsberget med klassen och paralell klassen.
jag vaknade halv 6 imore.
helt onödigt!
tog på mig kläderna och satt och vänta på att minuterna skulle gå.
sen gick jag till skolan och på vägen åkte en av mina bästa vänner Lala förbi i bil , dom stannade och jag fick följa med!
haha .
väl framme i skolan, eller parkeringen dåra, stod som väntat våran buss.
dom flesta hade redan hoppat på, vi gick in och satte oss med våra andra kompisar i klassen och andra klassen.
vi hade rätt kul på dit resan , massa flams o flumm, fast man skulle sita fast spänd på sitt säte.
men whaaat?
som om någon hade tänkt lyda regeln! :D
sen när vi var framme gick vi till skiduthyrningen och tog ut våra saker.
skolan betalade allt!
hyrning , liftkort , mat!
sen letade jag efter Jossan min älskling ;)
sen hittade jag henne , hon hade fått problem med sina skidor, sen fick hon nya.
vi hade redan innan bestämmt att vi skulle åka tillsammans eftersom de andra tjejerna gick på skidskola.

när vi skulle åka sittlift så råkade vi fälla ner den där skyddsaken på mitt knä så jag fick jätteont och trodde jag hade brutit de ! :D
sen hade vi jätte kul och åkte på.
fast jag tappade min vante i ankarliften 2 ggr!
(*FAIL*)
sen när vi åkte hem var de rätt så okej kul också, bara att jag somnade 2 ggr :)
sen började jag och Lala göra kullerbyttor över sätena!
vi va lite crazy banana!
haha som alltid älskling <3
men lägger upp bilder och sånt imorrn! ska sova är super trött!

Kommentarer
Postat av: Donny

Jo jag heter Donny.

2011-02-20 @ 19:00:26
URL: http://donny.blogg.se/
Postat av: lala

hehe... crazy ofc, vad annars?:D<33

2011-02-21 @ 16:23:42
Postat av: lala

hehe... crazy ofc, vad annars?:D<33

2011-02-21 @ 16:23:50
Postat av: Elsaa

lyllo, vi har aldrig haft klassresa :S <3

2011-02-23 @ 11:43:23
URL: http://elsaungtungkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0