Home, sweet Home

hemma nu!
puuh...
var som sagt precis ute och Sprang,
jag sprang till våran mack i spånga!
och sen vilade jag ett tag där sen sprang jag hem !
gud!
rekommenderar verkligen inte att springa när det är kallt,
det är inte bra för lungorna.
och det gör ONT!

men det var faktiskt skönt , det liksom kändes bra att verkligen ta ut på sig sjäv.
typ sätta mål som nu springer jag det absolut fortaste jag kan härifrån till den där papperskorgen.
och så kämpar man till 110% varje gång!
när jag kom hem var jag dock helt slut!
jag hade varit ute och sprungit i 1 timme.
jag kunde knappast andas , så jag la mig på golvet bara :D
haha .
sen gick jag och tog en iskall dusch.
sen gjorde jag mig fräsch och sätte mig och kollade på MTV,
sen satt jag mig vid datan, och här är jag NU!

ska hämta mina prinsessor på dagis snart.

kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0