Basketskor

igår stack jag, mamma och Mina små syskon Melody, Nathalie och Melodys kompis, till XLL fast det fanns jätte lite basketskor, typ 5 olika modeller, och det var herr!
snacka om dåligt sortiment -.-
sen stack vi över till Stadium , och kollade.
där hittade jag skorna jag ville ha.
då letade vi efter en personal som skulle kunna hjälpa oss.
då fick vi snurra runt i butiken i en halv timma , för att det fanns bara en i kassan och en i butiken, och han i butiken hade fullt upp.
så efter ca. en halv timme kom en som jobbade där ut !
ÄNTLIGEN! Men snacka om dåligt med personal eller vad? :/
då började hon leta på lagret ifall det fanns i strl37,
sen kom hon tillbaka 10 min senare,
och sa att det inte fanns-.-
"men ska jag se om det finns i någon annan Stadium butik?"
ja tack säger vi ,
då går hon iväg igen,
sen kommer hon tillbaka 10 min senare,
och sa att det fanns i Vällingby.
sen frågade vi ifall hon kunde lägga undan dom.
"jaaaa jag kan pröva ringa dom." säger hon
-.-
mm
sen väntade vi as länge och efter typ 15 min kommer hon.
"dom har lagt undan dom"
vi ba , okej tack och så stack vi till Stadium i Vällingby.
där fick vi massa hjälp , vi gick till sko avdelningen och prövade.
37orna satt perfekt nu, det var 8mm mellan toppen på foten(tån)
och skon.
sen tyckte dom att jag skulle pröva strl 38.
och dom kändes precis likadant som 37 orna :s
så jag tog strl 38 eftersom jag kommer ha basket strumpor (sportstrumpor) som är lite tjockare än mina vanliga.
är sjukt nöjd asso!
så vi köpte dom och ett par byxor och två par färgade sko snören.
jag satte på dom när jag kom hem.
senare på kvällen var det lite fredags mys !
men nu ska jag nog upp och äta frulle.
kram.
ingen bra bild men bättre än inget!

Kommentarer
Postat av: Emma

Aww, tack detsamma! :)



Mihih, din blogg var också sjukt fin :) <33

2011-02-27 @ 16:11:20
URL: http://sexigastesundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0