-Some change

sho!

har inte haft någon lust alls att blogga nu på senaste tin' .
men ville inte ta bort bloggen,
och det är inte så kul att läsa en blogg där det stod:
"hej idag tränade jag basket i 2timmar i solna "
"chacha, ska träna"
för det är det ända som ungefär händer i mitt liv.
basket.
jag gör inte så mycket mer.
skolan och basket.
thats my life
så!
jag ska sluta blogga, men inte helt...
jag ska bara lägga upp bilder och eventuella citat och sånt som jag tycker om.
men ibland kommer jag absolut lägga upp vanliga inlägg men det är inte det min blogg kommer vara om.
det är en bild blogg! :D

have a nice holiday btchs ;) <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du lägger inte upp bilder på din bildblogg!! Bloggaaaa. :D <3

2011-04-28 @ 18:40:08
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0