back on track !

haha hej
har inte bloggat på sjukt länge :P
hade lite längre bloggpause än väntat.
men men .
idag har jag varit på audition till skolpolisgalan :)
det gick sådär :/
jag typ skakade av nervositet.
min röst skar sig och jag tog inte det ljusa tonerna -.-
sen kom jag av mig två gånger... :D
pinsamt, pinsamt.
hahah
valde låt på väg dit!
så hann inte träna så jätte mycket men whatever :P
jag sjöng: rihanna - unfaithful .
jag har precis haft en inflammation i knät.
kunde knappt gå och såg ut som en mongo -.-
men var as ledsen och rädd för jag visste att jag inte skulle få spela imorgon.
men ...!
tur som jag har blev jag ändå uttagen :D
som sagt ska jag spela en match imorgon!
inte vilken match som helst...
slutspels finalen , om vi vinner ska vi börja spela i division 2.
så det är typ en super viktig match .... :D
ska gå och lägga mig tidigt idag så jag är ordentligt utvilad ! :D
men ska fixa lite grejs nu, puuuss
här är videon när jag sjöng .....
måste bjuda på sig själv ibland.
ingen är perfekt så wtf :D
pussssup

Kommentarer
Postat av: Jossan

2011-04-02 @ 19:47:27
URL: http://jojos'
Postat av: Jossan

Bra! :)

Är inte det på kulturama?;o <3

Kom du med ? :D <3

2011-04-02 @ 19:48:03
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Postat av: HAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHA FY FAN VAD FALSKT.

1. Du sjunger falskt

2. Du sjunger lågt och du måste ju ta i.

3. VAFAN GÖR DU 3:47 ?

4. Helt jävla kasst hål en tonart din sopa

2011-04-02 @ 22:21:17
Postat av: ANONYM NEGER

Du jag förstår hur det är att sjunga falskt men det här var faktiskt en av de värsta jag hört av alla dessa år jag levt i "TENSTA" MED MINA NEGER KOMPISAR men dom sjöng inte lika falskt.SOM shirwak han var också neger som sjöng falskt men inte som detta du ligger på top av alla mina "Top 10 falska negrar" "Tillbaka till tensta!!!!" min komentar HAHAHAHAAHAH!

2011-04-05 @ 19:04:05
URL: http://negerapan.blogg.se/
Postat av: SHIRWAk

EYY WALLA SLUTA SNACKA OM MIG DIN BAJSUNGE du är neger fakking idiot!!!!!!

2011-04-10 @ 20:31:50
URL: http://shirwakooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej om du kan låten, men du kan inte ens låten? Okej om du kan uttala orden rätt, men det kan du inte heller göra.. hahah bjuda på sig själv du suger ju

2011-04-21 @ 00:44:37
Postat av: Jojoo♥

Bra<333

Du var JÄÄÄTTE Duktig!!!<333

2011-08-04 @ 08:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0