-sleep over partiie!

tänkte bara skriva lite om vad som hänt sedan jag slutat vara så social med datan.
igår var jag Ines och Kalle på ett typ mellanstadie disco .
haha
anledningen att vi gick var för att kalle skulle jobba där i kiosken :P
men det blev roligare än jag trodde det skulle bli !
alla vi tre drog dit med våra Onepieces.
sen fanns det väll några söta människor där också som vi var med :)
hihi
men jag och ines och kalle seriöst röjde sönder ! :D
vi drog igång i början när alla andra stod pressade , intryckta i ett hörn och lekte sig med sina läskburkar :P
vi ba : whoooow!
hahah äkta idioter som skämde ut sig rätt hårt, men det var ju bara små ungar där som gick i 4an så det va rätt kul ändå och dansa runt och flumm driva :)
men vi var hemma vid 11 tiden .
då tog vi en dusch och gick ner i källaren hos ines och chillade :)
vid 2 gick vi och la oss .
vi skulle faktiskt vara upp hela natten men nej :D jag typ svimmade av  trötthet vid 01.00 men var as rädd att bli dränkt/väckt med iskallt vatten! :D
men vid 2 gick vi i varjefall och la oss !
idag chillgrillade vi bara och typ degade sönder hos ines sen drog vi hem till mig vid tre .
men imorgon ska min kära storebror gustaf komma.
han fyllde 18 jaow den 15e(i fredags).
as cooooolt asså!
men i veckan ska jag typ bara  träna sen på torsdag åker laget på en cup i Norrköpng där vi ska bo på en invandrarförläggning eller vad det heter.
men nu ska ines slagga hos mig så puuss! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0